Yeni sezonda mutlak şampiyonluk hedefiyle yola çıkan TFF 3. Lig ekibi Karşıyaka’da transfer hareketliliği resmen başladı. Teknik direktörlük koltuğu için Burhanettin Basatemür ile yeniden el sıkışarak istikrar mesajı veren yeşil-kırmızılılar, tecrübeli çalıştırıcının raporu doğrultusunda iç transfere yoğunlaştı. Sözleşmesi biten ve takımda kalması istenen isimlerle görüşme odasına giren İzmir temsilcisi, ilk imzayı geçtiğimiz sezon hücum hattının en üretken ismi olan 26 yaşındaki Erhan Öztürk'e attırdı.
Burhanettin Basatemür İstedi, Yönetim Bitirdi
Karşıyaka yönetimi, yeni sezonun kadro mühendisliğini Teknik Direktör Burhanettin Basatemür'ün teknik analiz raporlarına göre şekillendiriyor. Takımın hücum organizasyonlarında kilit rol oynayan kanat oyuncusu Erhan Öztürk'ün sözleşmesinin yenilenmesi yönündeki talep üzerine harekete geçen yönetim, oyuncuyla yaptığı görüşmelerde hızlı bir şekilde orta yolu buldu ve sözleşmeyi 1 yıl daha uzattı. Kulübün resmi kanallarından yapılan hoş geldin açıklamasında şu ifadeler kullanıldı:
"Geçtiğimiz sezon formamızı başarıyla terleten kanat oyuncumuz Erhan Öztürk ile 2026-2027 sezonu için yeniden anlaşmaya varmış bulunmaktayız. Yeşil-kırmızı armamız altında mücadele etmeye devam edecek olan Erhan Öztürk’e başarılarla dolu bir sezon diliyoruz."
23 Maçta 13 Skora Katkı
Karşıyaka camiasının kalmasını çok istediği 26 yaşındaki tecrübeli kanat oyuncusu, geride bıraktığımız sezonda yeşil-kırmızılı forma altında oldukça üretken bir dönem geçirdi. Sahaya çıktığı 23 resmi müsabakada 5 gol ve 8 asistlik performans sergileyen Erhan Öztürk, takımın en önemli asist liderlerinden biri olmayı başardı. Başarılı oyuncunun kanatlardaki hızı ve skorer kimliği, yeni sezonda da Karşıyaka'nın en büyük kozlarından biri olacak.
İç transferde ilk adımı atan Karşıyaka transfer komitesinin, önümüzdeki günlerde sözleşmesi biten diğer kritik isimlerle de masaya oturmaya devam edeceği öğrenildi.