Denizli’de yıl boyunca salonları dolduran, file önünde centilmence ve kıyasıya mücadele eden voleybolun geleceğiniz yıldızları, muhteşem bir final gecesiyle sezonu noktaladı. Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen ödül töreninde, dereceye giren takımlar kupa ve madalyalarını gururla kaldırdı.
Nihat Zeybekci Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen dev organizasyona, genç sporcuların aileleri ve Denizlili voleybolseverler akın etti.
Tribünlerin tıklım tıklım dolduğu gecede, sezon boyunca smaçları, blokları ve savunmalarıyla lige damga vuran takımlar alkışlar eşliğinde podyuma çıktı. Coşkunun zirve yaptığı salonda, şampiyonların mutluluğu gözlerinden okunuyordu.

İL MÜDÜRÜ SÜLEYMAN ERDOĞAN: ASIL KAZANÇ MÜCADELE RUHUDUR
Gecenin açılışında sporculara ve ailelerine seslenen Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan, salonlarda verilen emeğin kupalardan çok daha değerli olduğunu vurguladı.
Erdoğan, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
"Çocuklarımız sezon boyunca takımlarının başarısı için ter dökerken aslında paylaşmayı, takım arkadaşına güvenmeyi ve asla pes etmemeyi öğrendiler. Madalyalar gelip geçicidir ancak sporun size kazandırdığı bu sağlam karakter sizi geleceğe taşıyacak. İnanıyorum ki bu salondan geleceğin milli sporcuları ve Türk sporunun yöneticileri çıkacak."

İŞTE DENİZLİ VOLEYBOLUNUN EN İYİLERİ
Uzun maratonun ardından farklı yaş kategorilerinde parkeden zaferle ayrılan ve kürsüye çıkma başarısı gösteren takımların tam listesi!





