Yeni dönemde parkede daha dinamik ve iddialı bir kadro iskeleti kurmayı hedefleyen Karşıyaka Basketbol takımında yaprak dökümü başladı. Geçtiğimiz sezon Basketbol Süper Ligi'nde kalma mücadelesi veren ve adeta mucizevi bir son saniye basketiyle derin bir nefes alan İzmir temsilcisinde, yerli rotasyonunun iki önemli parçasıyla yollar ayrılıyor. Takımın tecrübeli uzunları Samet Geyik ve Mert Celep, yeni sezon için Gaziantep temsilcisiyle el sıkıştı.
Gaziantep Basketbol ile İmzalar An Meselesi
Gelecek sezon Türkiye Basketbol Ligi’nde (TBL) şampiyonluk hedefleyen ve Basketbol Süper Ligi'ne dönmek isteyen Gaziantep Basketbol, İzmir ekibinin iki uzununa kancayı taktı. Karşıyaka ile kontratları sona eren Samet Geyik ve Mert Celep’in kırmızı-siyahlı ekibin teklifine olumlu yanıt verdiği ve tarafların anlaşma sağladığı bildirildi. Oyuncuların menajerleriyle yürütülen son detayların da giderilmesinin ardından, Gaziantep temsilcisinin bu transferleri resmi olarak kamuoyuna duyurması bekleniyor.

Pota Altının İki İsmi Takımdan Ayrıldı
Karşıyaka'nın yerli rotasyonunda geçen yıl önemli sorumluluklar üstlenen iki ismin performansı ve geride bıraktığımız sezon istatistikleri şu şekildeydi:
Yeşil-kırmızılı forma altında geçtiğimiz sezon BSL'de toplam 27 karşılaşmada süre alan Samet Geyik bu maçlarda; 8.07 sayı, 5.37 ribaund ve 0.96 asist ortalamaları yakalayarak takımın pota altındaki en üretken yerli ismi olmayı başarmıştı.

Sezon boyunca istikrarlı bir şekilde kadroda yer bulan Mert Celep ise 30 maçta görev yaptı. Genç oyuncu, sahada kaldığı sürelerde takımına maç başına 3.4 sayı, 2.6 ribaund ve 0.9 asist katkısı sağladı.
Bu iki önemli ayrılığın ardından bütçesini ve yerli oyuncu havuzunu yeniden gözden geçiren Karşıyaka Basketbol yönetiminin, teknik heyetin raporu doğrultusunda hem yerli hem de yabancı transfer listesindeki isimlerle görüşmelere hız verdiği öğrenildi.




