Şemiklerspor Başkan Yardımcısı Edip Yılmaz, Bölgesel amatör ligin zorlu bir lig olduğunu ve kendilerinin de güçlü olması gerektiğini dile getirerek güçlü olmaları gerektiğinin altını çizdi.
Bölgesel amatör ligin zorlu bir lig olduğunu ve kendilerinin de çok iyi bir kadroya sahip olmaları gerektiğinin altını çizen Şemiklerspor Başkan Yardımcısı Edip Yılmaz,” Sezon başında belirlediğimiz şampiyonluk hedefine ulaşmanın mutluluğunu yaşamaya devam ediyoruz. Şimdi Bölgesel amatör kümede mücadele edeceğiz. Bu ligin ne kadar zorlu bir lig olduğunu biliyoruz ve buna göre de önlemlerimizi mutlaka alacağız. Çok iyi bir kadromuz olacak ve bu konuda çalışmalarımız sürüyor. Yönetim olarak da güçlenmeye devam ediyoruz. Hem yönetim kadromuz hem de takım kadromuz çok iyi olacak ve olmaya da devam ediyor. Şemiklerspor süper amatör kümede nasıl başarılı olduysa Bölgesel amatör ligde de aynı şekilde başarılı olacaktır. Bölgesel amatör ligde de iyi işlere imza atacağız ve alacağımız başarılarla adımızdan söz ettirmeye devam edeceğiz. Şemiklerspor’un büyük bir aile olduğunu hep birlikte gördük ve bu aileye daha birçok şampiyonluklar yakışacak” dedi.




