Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte tavuk pilav ikram edilmiş, ilk etapta mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri ile 23'ü öğrenci 25 kişi hastaneye başvurmuştu.
Şikayetlerin giderek artması ile birlikte çok sayıda kişi ambulanslar ya da kendi imkanları ile hastanelere başvurmaya devam ediyor.
Sağlık birimlerinden alınan son bilgilere göre, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvuran kişi sayısının 71'e ulaştığı öğrenildi.
Zehirlenme şüphesi yaşayan öğrencilerden 48'i, yapılan tedavilerinin ardından sağlık durumlarının iyiye gitmesi üzerine taburcu edildi. Ancak hastaneye başvuranlardan 23 kişinin ise sağlık kuruluşlarındaki tedavi ve müşahede süreçlerinin devam ettiği, kontrollerinin sürdüğü bildirildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.