Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen bir okul etkinliğinde öğrenci ve davetlilere tavuk pilav ikram edildi. Geleneksel yemeğin ardından etkinlikte fenalaşan öğrenci ve davetlilerin eğlencesine gıda zehirlenmesi şüphesinin gölgesi düştü. Bazı kişilerde mide bulantısı, baş dönmesi ve kusma gibi rahatsızlıkların görülmesi sonucunda durum hemen sağlık ekiplerine bildirildi.

Edinilen bilgilere göre, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Kütahya Şehir Hastanesi Acil Servisi'ne başvuranların sayısı kısa sürede 25'e ulaştı. Hastanede tedavi altına alınan bu kişilerden 21'inin öğrenci, 4'ünün ise yetişkin olduğu öğrenildi.

Hastaneye başvuranların genel sağlık durumlarının yakından takip edildiği belirtilirken, yaşanan bu üzücü olayla ilgili olarak yetkililer tarafından geniş çaplı bir inceleme ve soruşturma başlatıldı.

İzmir Seferihisar'da korkutan yangın: Alevler yerleşim yerlerinin kapısından döndü
İzmir Seferihisar'da korkutan yangın: Alevler yerleşim yerlerinin kapısından döndü
İçeriği Görüntüle