İYİ Parti Honaz ilçe başkanı Sadık Arıtürk, Honaz ilçe başkanlığından istifa ettiğini duyurdu.
İYİ Parti İl Başkanlığına sunduğu dilekçesinde Sadık Arıtürk, “Türkiye siyasetinde cesur yürekliler Türkiye sevdalısı olarak çıktığımız yolda Honaz İlçe Başkanlığı görevimi 22 aydır devam etmekte, Denizli İl Başkanlığı ve il teşkilatımız ile uyumlu bir şekilde İYİ Parti Genel Merkezimize hizmet etmekten onur duyduğumu belirtmek isterim. Mart ayından itibaren eşimin sağlık sorunları üst üste gelmesi, hanemde eşime bakabilecek hizmetlerinde yardımcı olacak bir kişinin bulunmaması sebebi ile, Honaz İYİ Parti İlçe Başkanlığını sonlandırmak zorunda kaldığımı üzülerek ifade etmek istiyorum. Honaz İYİ Parti İlçe Başkanlığından istifamın kabul olmasını, partimize üyeliğimin devam etmesi hususunda; gereğini bilgilerinize arz ederim” dedi.