Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında gerçekleştirilen telefon görüşmesinde, iki ülke arasındaki ikili ilişkilerin yanı sıra küresel ve bölgesel ölçekteki kritik gelişmeler masaya yatırılırken, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın özellikle İran ile ABD arasında sağlanan mutabakatın bölge barışı adına son derece memnuniyet verici olduğunu vurgulaması ve Türkiye’nin bu diplomatik sürecin kalıcı bir huzurla sonuçlanması noktasında her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ifade etmesi, Ankara’nın yeni dönemde bölgesel istikrarı güçlendirme konusundaki kararlılığını bir kez daha açıkça ortaya koydu.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüştü.Liderler görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici olduğunu, Türkiye'nin sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını belirtti
Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu, Türkiye'nin bunu tesis etmek için çalışacağını belirtti