Eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerimiz karne heyecanını yaşadı. Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Çameli Devlet Hastanesi Başhekimi Ege Ağırman ve Çameli Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Nuriye Selek, Elmalı Ortaokulu ile Çameli Atatürk Ortaokulu'nu ziyaret ederek öğrencilerimizin bu anlamlı gününde karne sevincine ortak oldu.
Ziyaret sırasında öğrencilerle yakından ilgilenen Belediye Başkanı Cengiz Arslan, gösterdikleri gayret ve başarılarından dolayı tüm öğrencilerimizi tebrik ederken, geleceğimizin mimarı olan fedakâr öğretmenlerimize emekleri ve özverili çalışmaları için teşekkür etti.
Arslan, “Tüm öğrencilerimize sağlık, mutluluk ve birbirinden güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyor; yeni eğitim-öğretim yılında başarılarla yeniden buluşmayı temenni ediyoruz” dedi.





