Asayiş

Belediye binası önündeki saldırgan korku saçtı!

Manisa'da Salihli Belediyesi'nin sahiplendiği Gece isimli köpeğe ve belediye personeline saldıran şüpheli tutuklandı.

Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen Gece isimli köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.

İddiaya göre, 49 yaşındaki K.T. belediye binası önünde duran ve belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe durup dururken saldırdı. Olayı görüp müdahale etmek isteyen belediye güvenlik görevlisini de hedef alan şahıs, kısa süreli arbede çıkardı.

Güvenlik görevlisine tekmeler savuran şahısı hızla etkisiz hale getiren güvenlik görevlisi, olay yerine çağırdığı polis ekiplerine şahsı teslim etti. Salihli Belediyesi avukatlarının olay sonrası şüpheli hakkında şikayetçi olması üzerine K.T. gözaltına alındı.

Emniyetteki yasal işlemleri tamamlanan 49 yaşındaki şüpheli, daha sonra adliyeye sevk edildi.

Hakim karşısına çıkarılan K.T., "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.