Sosyal Medya hesabından açıklamalarda bulunan Hakan Saruhan, Kuruluş aşamasından bu yana yoğun bir mesai harcadığını söyledi. Saruhan şu ifadelere yer verdi; “22 Ekim 2025 tarihinden bu yana onurla ve gururla yürüttüğüm Anahtar Parti Denizli İl Başkanlığı görevim boyunca, Genel Başkanımız Sayın Yavuz Ağıralioğlu ve Teşkilat Başkanımız Sayın Tahir Keskinkılıç’ın güvenine layık olmak, partimizi Denizli’de en iyi şekilde temsil etmek için gecemi gündüzüme katarak çalıştım. Yaşadığım ağır sağlık sorununa rağmen görevimi sürdürmeye çalıştım. Bu süreçte ne Genel Başkanımız ne Teşkilat Başkanımız ne de il ve ilçe teşkilatlarımız bir gün bile desteklerini esirgemediler, beni asla yalnız bırakmadılar. Hepsine ayrı ayrı şükranlarımı sunuyorum” ifadelerine yer verdi.

Denizli Büyükşehir’den yaz tatiline bilim dolu kamp
Denizli Büyükşehir’den yaz tatiline bilim dolu kamp
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 06 25 At 10.32.29
Doktorların tam iyileşme için zamana ve yoğun istirahate ihtiyaç olduğunu belirtmesi üzerine görevini devretme kararı aldığını Saruhan, talebini Genel Merkez'e ilettiğini belirtti. Görevinden ayrılmasının bir veda olmadığının dile getiren Saruhan, “Sağlığıma tamamen kavuşmamın ardından hem yeni il başkanımızın hem Teşkilat Başkanımızın hem de Genel Başkanımızın yanında, eskisinden daha büyük bir inanç ve gayretle mücadelemi sürdüreceğim” dedi. HABER MERKEZİ

Kaynak: Haber Merkezi