Denizli 80.Yıl Öğretmenevinde gerçekleştirilen programa İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Çimen, ilçede görev yapan şube müdürleri ve eğitim yöneticileri yoğun katılım gösterdi.Yemekte İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Çimen, Kaymakam Uğur Bulut'a ithafen bir konuşma yaptı. Pamukkale’de görev yaptığı süre içerisinde öğretmenlere, velilere, çok kıymetli öğrencilere ve tüm eğitim camiasına kattığı değerler için teşekkür ederek plaket takdim etti.

Tarihi Şerbetçioğlu Konağı yeniden hayat buluyor
Tarihi Şerbetçioğlu Konağı yeniden hayat buluyor
İçeriği Görüntüle

Pamukkale Kaymakamı Uğur Bulut'a Veda (1)

Programın sonunda tüm eğitim yöneticileri ve okul müdürleri, Kaymakam Uğur Bulut’a ilçeye sunduğu değerli hizmetler için teşekkür ederek İstanbul Adalar’daki yeni görev yerinde başarı ve muvaffakiyet dilekleriyle vedalaştı.

Kaynak: Haber Merkezi