Nazilli Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla yürüttüğü yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarına devam ediyor.
Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, ilçenin dört bir yanında hizmet üretmeye devam ettiklerini belirterek, Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin sahada yoğun bir çalışma programı yürüttüğünü ifade etti.
“41 kere maşallah” diyen Tetik, şunları söyledi:
“Nazilli’mizin dört bir yanında hizmet üretmeye devam ediyoruz. Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz, 41 farklı noktada eş zamanlı olarak yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarını sürdürüyor. Üstelik çok yakında 14 yeni noktada daha çalışmalarımıza başlayacağız. Çünkü biz, vatandaşlarımızın güvenli ve konforlu ulaşımı için durmadan çalışıyoruz. Her bir sokağımıza değer katmak, her bir mahallemize hizmet götürmek için sahadayız. Az laf, çok iş!”





