Ege Bölgesi

MÜSİAD Denizli hizmet binası görkemli törenle açıldı

Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Denizli Şubesi tarafından projelendirilen ve yapım aşaması iki yıl süren hizmet binası, düzenlenen görkemli bir resmi törenle kapılarını açtı.

Merkezefendi İlçesi Bahçelievler Mahallesi’nde yapımı tamamlanan MÜSİAD Denizli hizmet binasının açılışı gerçekleştirildi. Açılış törenine Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Nihat Zeybekci, Denizli Milletvekilleri Şahin Tin, Nilgün Ök, Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, Pamukkale İlçe Başkanı Ali Rıza Ertemur, Merkezefendi Belediye Başkanı Şeniz Doğan, PAÜ Rektörü Mahmud Güngör, Ak Parti İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, DSO Başkanı Selim Kasapoğlu, Denizli Ticaret Odası Başkanı Uğur Erdoğan, MÜSİAD Genel Başkanı Burhan Özdemir, Yüksek İstişare Heyeti Başkanı Mahmut Asmalı, DEİK Başkanı Nail Olpak, Denizli Şube Başkanı Engin Boyacı, Oda ve STK başkanları ve çok sayıda sanayici ve iş adamı katıldı.

BURASI AYNI ZAMANDA BİR BİNA DEĞİL, BİR OCAK BİZİM İÇİN

MÜSİAD Denizli Şube Başkanı Engin Boyacı, Denizli'miz için tarihi bir gün olduğunu dile getirerek, “ MÜSİAD Genel Başkanımızı burada ağırlıyoruz. Yüksek İstişare Kurulu Başkanımız, Mahmut Asmalı Başkanımız burada. Temeli beraber atmıştık. DEİK Başkanımız Nail Olpak burada. Onun için Denizli'ye verdikleri önemleri biz de burada en iyi şekilde, biz de hissettirdiler ve çok memnun olduk. Biz Denizli teşkilatı olarak her zaman zaten başkanlarımızı örnek alıyoruz. Onlarla beraber kol kola, göğüs göğüse çarpışıyoruz her alanda. Onun için biz bugün artık sözün bittiği yerde biz çok mutlu bir günümüz. İnşallah vatanımıza, milletimize, Denizli'mize hayırlısı olur. Çünkü burası aynı zamanda bir bina değil, bir ocak bizim için. İnşallah bunu daha iyi günlerde, daha iyi aktivitelerde daha iyi şekilde kullanacağız binamızı” diye konuştu.

MÜSİAD DENİZLİ ŞUBESİ’NİN ÜYELERİ TARAFINDAN YAPTIRILDI

2024’te temellerini atılan hizmet binasını 2026’da da bugün de açmak nasip olduğunu dile getiren MÜSİAD Genel Başkanı Burhan Özdemir, “MÜSİAD'ımız tamamıyla bir sivil toplum kuruluşu olması hasebiyle 14 bin üyesiyle, kendi kaynaklarıyla, herhangi bir kamu desteği almadan, herhangi bir farklı hiçbir bütçe desteği almadan tamamen kendi üyelerinin aidatlarıyla ve destekleriyle ayakta duran, varlığını devam ettiren ülkemizin en yaygın ve en büyük sivil toplum kuruluşu aynı zamanda. 14 bin üyesi var, 60 bin’den fazla şirketi var kendi çatısı altında. 78 noktada Türkiye’de, toplam 99 noktada da yurt dışında, tıpkı Denizli gibi, varlığını sürdürdüğü irtibat noktaları, ofisleri, şubeleri var. Ama Denizli bizim için en kıymetlilerinden bir tanesi. Neden? Çünkü Denizli, MÜSİAD’ın ilk şubelerinden biri. Dolayısıyla zaten tarih boyu ticaretin döndüğü, tüccarların ta eski Roma zamanından itibaren efendim işte bu Denizli’nin büyük ovasında cirit attığı ve sürekli müteşebbis insanların yetiştiği, ülkemiz için özellikle tekstil ama birçok başka sanayi alanında da ön plana çıkmış son derece kıymetli, kadim bir kent. MÜSİAD için önemi ise MÜSİAD’ın ilk şubelerinden bir tanesi Denizli. Aşağı yukarı 35 yıllık bir mazisi var Denizli’nin MÜSİAD'la. Dolayısıyla, bizim için kendi şubemizin, kendi mülkiyetimiz içerisindeki bir şube binamızın olması açısından en anlamlı lokasyonlardan, şehirlerden bir tanesi Denizli. Tekrardan Engin Abi'yi ve yönetimindeki arkadaşları, yine böyle bir binanın, böyle bir yapının ortaya çıkması anlamında katkıda bulunmuş tüm üyelerimizi, çünkü tamamen Denizli’nin, Denizli MÜSİAD'ın üyeleri tarafından yaptırıldı bu bina, Genel Merkez’den de herhangi bir katılım olmadan kendi kendilerine yaptılar. Çok da güzel bir lokasyonda, ben ilk kez gelip görme fırsatım oldu. Umut ediyorum ki bu güzel bina, buradaki yeni imkânlarla birlikte Denizli’ye, Denizli’nin sanayisine, kamuoyuna, sivil toplumuna, efendim eğitim camiasına, MÜSİAD'ın dokunduğu ne kadar farklı katman ve alan varsa hepsine hizmet etmek için Denizli halkına hayırlı uğurlu olsun diyorum” dedi.

ZEYBEKCİ EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR ETTİ

İş dünyasına hayırlı olması dileğinde bulunan Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Nihat Zeybekci’de “Çok güzel bir bina olmuş. İş dünyamıza, Denizli'mize hayırlı olsun. Denizli'mize hayırlı hizmetlerin ve Denizli'nin bir araya geldiği bir çatı olsun inşallah diyorum. Tebrik ediyorum emeği geçenleri. Başta önceki dönemdeki Büyükşehir Belediye Başkanımız Osman Zolan'a ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Güzel bir eser oldu. Sivil toplum kuruluşları çok önemli tabii ki. Yani ülkenin temel direklerinden bir tanesi. Ülkede devlet, adalet ve sivil toplum kuruluşlarının temsil ettiği halk son derece önemli. Onun için ben MÜSİAD'ı tam anlamıyla bir sivil toplum kuruluşu olarak görüyorum.

Çünkü gönüllü olarak üye olunur, aidatı gönüllü olarak verilir. Kanunla zorunlu olarak üyeliği söz konusu değildir, onun için gerçek anlamda bir sivil toplum kuruluşudur. Ve burada da sanayicimizin, tüccarımızın, esnafımızın, Türkiye'nin ticaretinin ve geleceğinin konuşulduğu, Türkiye'yi dünyada da temsil eden, iş dünyası olarak da dünyada da temsil eden sivil toplum kuruluşumuz MÜSİAD. Hayırlı olmasını temenni ediyorum. İnşallah güzelliklere vesile olur” dedi.

“BELKİ BENİN İÇİN BİR HAYALDİ GERÇEK OLDU”

Denizli Milletvekili Şahin Tin’de MÜSİAD’ın 34 yılı aşkın hizmet verdiğini dikkat çekerek; “ MÜSİAD ailesi olarak 90'da kurulan Genel Merkez'in kuruluşuyla 92'de de Denizli şubemizi kurarak aşağı yukarı 34 yılı aşkındır bir Denizli'de MÜSİAD olarak hizmet vermekteyiz. Denizli MÜSİAD olarak aynı zamanda iş dünyamızın da gelişmesini sağlamış olduk. İş dünyamızdaki üyelerimiz ve diğer sanayicilerimizle iş birliklerini yaparak fuarlarla, birebir görüşmelerle ticaretin artmasını ve Denizli sanayisinin, yatırımının artırılması için MÜSİAD olarak gayret ettik. Bugün burada da Denizli MÜSİAD Şube binamızı açıyoruz. Çok önemli bir şeydir. Belki benim için bir hayaldi, gerçek oldu. Ve burada birçok sanayicimiz, yeni yetişen jenerasyon gençlerimiz burada gelip birbiriyle kaynaşması, çayını, çorbasını, yemeğini yemesi, aynı zamanda ilim evi olarak da eğitim gören gençlerimizin ufkunu ve geleceğini önünü açacak olan burslar ve buradaki bilimsel araştırmaların da burada değerlendirilip onun en iyi şekilde halkımıza kazandırılması anlamında bir yuva olacak burası, MÜSİAD binamız. Bu anlamda ben Denizli'mize, iş dünyamıza, gençlerimize güzel hizmetler ve inşallah burada çalışmalara katkıda bulunacağına inanıyorum, hizmetler vereceğine inanıyorum. Hayırlı uğurlu olsun” diye konuştu.

“GELECEĞE UFUK AÇMASINI DİLİYORUM”

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu’da; “‘Ben’ değil, ‘biz’ diyenlerin çoğaldığı, şahsi ikbal ve çıkarların değil, kurumların düşünüldüğü bu eserlerin geleceğe umut olacağına inanıyorum. Bu ülke ve gelecek için can verenlerin sayesinde hayata geçirebildiğimiz bu yapıların, geleceğe ufuk açmasını temenni ediyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

DUALARLA AÇILDI

Protokol konuşmalarının ardından, yeni hizmet binasının yapımında emeği geçen isimlere ve destekçilere teşekkür plaketleri verildi. MÜSİAD Denizli Şubesi'nin yeni merkezi, İl Müftüsü Abdullah Pamuklu’nun okuduğu duanın ardından protokol üyelerinin hep birlikte kestiği açılış kurdelesiyle hizmet binasının açılışı gerçekleştirildi