Muğla’nın Seydikemer ilçesine bağlı Gölbent Mahallesi yakınlarında, 27 Haziran 2026 Cumartesi günü öğle saatlerinde çıkan orman yangını korku dolu anlar yaşattı. Zirai alanda başlayıp rüzgarın şiddetiyle hızla ormanlık alana sıçrayan alevler, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ve Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerinin zamanla yarıştığı yoğun müdahalesi sonucu kontrol altına alındı.
Yangın ihbarının 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ulaşmasının ardından bölgeye çok sayıda profesyonel ekip sevk edildi. Alevlerin daha fazla büyümesini engellemek adına seferberlik ilan edildi. Yangına karadan ve havadan 3 helikopter, 1 yangın söndürme uçağı, 10 arazöz, 5 su tankeri, 1 iş makinesi, çok sayıda orman işçisi ve itfaiye personeli ie müdahale edildi.
Ekiplerin koordineli ve yoğun çalışmaları sonucunda alevlerin önü kesilerek yangın tamamen kontrol altına alındı. Bölgede yeni bir parlamanın önüne geçilebilmesi amacıyla soğutma çalışmaları titizlikle yürütülüyor. Öte yandan, yangının çıkış nedeninin kesin olarak belirlenebilmesi için yetkililer tarafından geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.





