Asayiş

İzmir'de ihbara giden itfaiye aracı devrildi: Yangın çıktı!

İzmir Bergama'da görev yolundaki itfaiye aracı devrilerek alevlere teslim oldu. Yaralanan iki itfaiye personeli kendi imkanlarıyla kurtularak hastaneye kaldırıldı.

İzmir'in Bergama ilçesinde, bir trafik kazasına müdahale etmek üzere görevlendirilen itfaiye aracının Ayaskent mevkisi yakınlarında henüz belirlenemeyen bir nedenle kontrolden çıkarak devrilmesi ve ardından alev alması sonucu, araç içerisinde bulunan iki itfaiye personeli yaralanarak hastaneye kaldırıldı; kaza sonrası olay yerine intikal eden diğer ekiplerin hızlı müdahalesiyle araçtaki yangın kontrol altına alınırken, kendi çabalarıyla devrilen ve alevlere teslim olan araçtan yaralı olarak kurtulmayı başaran itfaiyecilerin Bergama Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesinde tedavi altına alındığı ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.

TRAFİK KAZASI İHBARINA GİDİYORDU

İzmir'in Bergama ilçesinde devrilen itfaiye aracındaki 2 personel yaralandı. Alınan bilgiye göre, trafik kazası ihbarına giden itfaiye aracı, Ayaskent mevkisi yakınlarında devrildi.

Devrilmesinin ardından alev alan araçtaki personel, kendi imkanlarıyla bulundukları yerden çıktı. Hafif yaralanan şoför ile 1 itfaiyeci, sağlık ekiplerince Bergama Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Araçtaki yangın, bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerince söndürüldü.