Şebnem Ferah’ın, 6 yıl aradan sonra başlayan konser serisinin yeni durağı tekrar İzmir Arena oldu. 21 Haziran’da gerçekleşen konserde İzmir seyircisi her şarkıya coşkuyla eşlik ederek Şebnem Ferah’a içten bir hoş geldin daha dedi.
Saatler öncesinde uzun kuyruklar oluşturarak Ferah’ın sahneye çıkmasını bekleyen müzikseverler, sevinç gösterileri eşliğinde renkli görüntüler verdi.
Şebnem Ferah’ın geçmişinden süzülen şarkılarının anka kuşu gibi metaforik görsellerinin led ekrana yansıması ile başlayan İzmir konseri “Çakıl Taşları” ve "Başka Bir Yol Var" şarkılarıyla devam etti.
Şebnem Ferah; "Can Kırıkları”, "Sil Baştan", "Sigara”, “Bu Aşk Fazla Sana” ve “Yağmurlar” gibi en sevilen ve bir döneme imza atan şarkılarını seyircilerden oluşan dev koro eşliğinde söyledi. Dinleyicisine sürpriz yaparak “Deli Kızım Uyan” şarkısını piyano eşliğinde seslendiren Ferah, bir önceki konserinde İzmir’li dinleyicisine verdiği sözü tutarak “Od” şarkısında unutulmaz bir performansa imza attı. Konserini “Hoşçakal” şarkısı ile bitiren Ferah, seyircisine ‘inanılmazdınız’ diyerek veda etti.
Konserin başlarında ‘Aynı anda hem konuşmaya hem yazdıklarınızı okumaya çalışıyorum. Tekrar hoş geldiniz. Gördüğünüz gibi yine heyecanlıyım değişen bir şey yok’ diyerek seyirci ile duygularını paylaşan Şebnem Ferah ‘Güzel İzmir’de olmak, müziksever insanlarla birlikte olmak paha biçilmez’ dedi.
İlk albüm sonrası ilk konserini 1997’de İzmir’de yaptıklarını belirten Ferah ‘Kader bizi hep uzun aralardan ya da henüz tanışmamış olduktan itibaren tekrar karşı karşıya getiriyor. Size şarkı söylemek, sizin için müzik yapmak her zaman çok güzel. Çok sevildiğinizi bilin lütfen.’ diyerek sözlerini bitirdi.
Şebnem Ferah'a sahnede yine o kemik kadro: klavyede Ozan Tügen, bas gitarda Buket Doran, davulda Aykan İlkan, üflemelilerde Serdar Barçın, geri vokalde Ceren Tügen Akdeniz, gitarda Barış Manisa eşlik etti.
Ferah, 27 Haziran Cumartesi yeniden Küçükçiftlik Park’ta İstanbul seyircisi ile buluşacak.