Spor

İzmir'de Aydın rüzgarı: 110 metre engellide kürsü Aydınlı sporcuların oldu!

İzmir’de düzenlenen Büyük Kulüpler Süper Ligi 1. Kademe Yarışmaları’na Aydınlı milli sporcular damga vurdu. 110 metre engelli branşında yarışan Koray Uygun birinci, Talha Gülnihal ise ikinci olarak kürsünün zirvesini kapattı.

İzmir’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen Büyük Kulüpler Süper Ligi 1. Kademe Yarışmaları, kıyasıya mücadelelere sahne oldu. Atletizm dünyasının prestijli organizasyonunda piste çıkan Aydınlı milli atletler, sergiledikleri üstün performansla 110 metre engelli branşında rakiplerine şans tanımadı. Aynı branşta ilk iki sırayı alan başarılı sporcular, Aydın’a büyük bir gurur yaşattı.

Yüksek çekişmeli geçen 110 metre engelli yarışlarında adeta zamanla yarışıldı. Aydınlı milli sporcu Koray Uygun, engelleri ardı ardına aşarak 13.94 saniyelik müthiş derecesiyle yarışı ilk sırada tamamladı ve altın madalyanın sahibi oldu.

Pistteki bir diğer başarılı Aydınlı milli atlet Talha Gülnihal ise 14.25 saniyelik derecesiyle hemen takım arkadaşının arkasından bitiş çizgisine ulaştı. İkinci olarak gümüş madalya kazanan Gülnihal, kürsünün ikinci basamağına yerleşti.

Aydınlı iki sporcunun aynı branşta kürsüyü kapatması kentte büyük bir sevinçle karşılandı. Başarılı atletleri tebrik eden Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, resmi bir açıklama yayınlayarak şu ifadelere yer verdi:

"Aynı branşta kürsünün ilk iki basamağını Aydınlı sporcularımızın paylaşması, ilimiz adına büyük bir gurur ve sevinç kaynağı oldu. Sporcularımızın elde ettiği bu başarı, Aydın atletizminin yükselen grafiğini bir kez daha ortaya koydu."