Denizli Orman Bölge Müdürlüğü ve Enerya arasında işbirliği için imzalar atıldı. Orman Genel Müdürlüğü adına Denizli Orman Bölge Müdürlüğü ve Enerya Enerji A.Ş. arasında; çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlamak, Türkiye'nin orman varlığını artırmak ve Enerya abonelerinin anılarını yaşatmak amacıyla hatıra ormanı tesisi için iş birliği protokolü imzaladı.
DOĞANIN KORUNMASI SAĞLANACAK
Protokol kapsamında Denizli'de “Enerya Enerji A.Ş. Hatıra Ormanı" tesis edilerek doğanın korunmasına ve sürdürülebilir bir geleceğin inşasına katkı sağlanacak. Yüzölçümünün yüzde 48'i ormanlarla kaplı Denizli'de, yangından etkilenen orman alanlarının yenilenmesi, mevcut ormanların güçlendirilmesi ve erozyonun önlenmesine katkı sağlanması amacıyla, Denizli - Uşak Karayolu'nun 4. kilometresinde bulunan 15 hektarlık alanda Kasım 2026 ayından itibaren fidan dikim çalışmalarına başlanacak. HABER MERKEZİ