Ege Bölgesi

Denizli’de Galatasaray'ın şampiyonluk kupası taraftarla buluştu

2025-2026 Süper Lig sezonunu zirvede tamamlayarak şampiyonluk apoletini takan Galatasaray’ın zafer kupası, Denizli’de düzenlenen dev bir organizasyonla taraftarlarla buluştu.

Süper Lig'de 2025-2026 futbol sezonunu şampiyonlukla taçlandırarak adını bir kez daha zirveye yazdıran Galatasaray'da kutlamaların ardı arkası kesilmiyor. Sarı-kırmızılı camianın kazandığı görkemli şampiyonluk kupası, Anadolu turnesi kapsamında Denizli'deki taraftarlarla buluştu. Denizli Galatasaray Taraftar Derneği tarafından organize edilen ve adeta bir festival havasında geçen gala gecesinde, binlerce taraftar şampiyonluk kupasını yakından görme ve hatıra fotoğrafı çektirme şansı yakalarken, geceye katılan ünlü isimler Ege'de unutulmaz bir sarı-kırmızı geceye imza attı.

2 Bin 500 Taraftar Şampiyonluk Meşalesini Yaktı

Denizli'de bir araya gelen yaklaşık 2.500 Galatasaray taraftarı, marşlar ve tezahüratlarla salonu adeta Ali Sami Yen Spor Kompleksi'ne çevirdi. Organizasyonun açılış konuşmasını gerçekleştiren Denizli Galatasaray Taraftar Derneği Başkanı Mehmet Kocabay, kazanılan bu büyük başarıda en aslan payının her zaman takımı yalnız bırakmayan taraftarlara ait olduğunu belirtti. Göreve geldikleri günden beri üst üste şampiyonluklar yaşadıklarını hatırlatan Başkan Kocabay, "Önümüzdeki yıllarda da aynı birlik, beraberlik ve kenetlenme ruhuyla yeni başarılara, yeni kupalara imza atacağımıza inancım tam" ifadelerini kullandı.

Denizli ile Stuttgart Arasında "Kardeşlik" Köprüsü

Gecenin en dikkat çekici kurumsal hamlesi ise uluslararası bir iş birliği protokolü oldu. Denizli Galatasaray Taraftar Derneği ile Stuttgart Galatasaray Taraftar Derneği arasında resmi bir dayanışma protokolü imzalandı. Denizli Dernek Başkanı Mehmet Kocabay ve Stuttgart Dernek Başkanı Tayfun Bozkuş tarafından imza altına alınan bu protokolle, iki farklı ülkedeki şehirlerin taraftar grupları arasındaki koordinasyonun, sosyal projelerin ve kardeşlik bağlarının daha da sıkılaştırılması hedefleniyor.

Dursun Özbek, Felipe Melo ve Prekazi'den Sürpriz Mesaj!

Gecede sarı-kırmızılıları heyecanlandıran bir diğer unsur ise sinevizyona yansıtılan özel video mesajları oldu. Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek'in yanı sıra kulübün tarihine adını altın harflerle yazdıran efsane isimler Felipe Melo ve Cevat Prekazi'nin Denizlili taraftarlara özel olarak gönderdiği tebrik ve selam videoları salonda büyük bir alkış tufanı kopardı.

Coşku İrem Derici ve DJ Yalçın Aşan ile Zirveye Çıktı

Kutlama programının eğlence kısmında ise pop müziğin sevilen ismi İrem Derici sahne aldı. En popüler şarkılarını sarı-kırmızılı taraftarlar için seslendiren Derici, enerjik sahne performansıyla geceye damga vurdu. İrem Derici'nin öncesinde ve sonrasında ise DJ Yalçın Aşan'ın çaldığı remixler ve Galatasaray marşları eşliğinde taraftarlar gecenin geç saatlerine kadar şampiyonluk dansları etti. Programın sonunda taraftarlar şampiyonluk kupasıyla bol bol anı fotoğrafı çektirerek bu unutulmaz geceyi ölümsüzleştirdi.