Denizli'de bulunan DOSTEK Koleji, bu yıl 8’inci Geleneksel Keşkek Günü ve Mezuniyet Töreni’ni bir arada gerçekleştirdi. Okul bahçesinde düzenlenen törende, 12. sınıftan mezun olan 228 öğrenci diplomalarını alarak hep birlikte kep fırlattı ve geleceğe ilk adımlarını attı.
Yoğun bir katılımla gerçekleştirilen mezuniyet törenine; Honaz Kaymakamı Vahit Yılmaz, Honaz Belediye Başkanı Yüksel Kepenek, Pamukkale Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İbrahim Türkçüer, Honaz İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Numan Turan, Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu, Yönetim Kurulu Başkan Vekili Ali Fuat Özel, Yönetim Kurulu Üyesi Orhan Tahtalı, Bölge Müdürü Ahmet Taş, kentte faaliyet gösteren çok sayıda sanayici, öğretmenler ve öğrenci velileri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törenin açılışında konuşan DOSTEK Koleji Müdürü Saadettin Dumlu, mezun gençlere üniversite ve iş hayatlarında başarılar dileyerek; dürüstlük, saygı ve çalışmaktan asla vazgeçmemeleri gerektiğinin altını çizdi.
YAYMANOĞLU: EN DEĞERLİ YATIRIM İNSAN KAYNAĞINA YAPILANDIR
Gençlerin heyecanına ortak olan Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu, nitelikli eğitimin üretim dünyasındaki rolüne değindiği konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
"Bugün aldığınız diploma sadece bir belge değil; emeğinizin, azminizin ve geleceğe dair umutlarınızın simgesidir. Hangi mesleği seçerseniz seçin, dürüstlüğü ve öğrenme isteğini asla kaybetmeyin. Denizli OSB olarak üretimin yanı sıra eğitimi, istihdamı ve gençlerimizin geleceğini desteklemeyi sürdüreceğiz. Çünkü geleceğe yapılan en değerli yatırımın insan kaynağına yapılan yatırım olduğuna inanıyoruz."
DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜL
Törende, okulun en başarılı öğrencileri de ödüllendirildi. DOSTEK Koleji Anadolu Teknik Programı okul birincisi Orçun Gök ve Anadolu Meslek Programı okul birincisi Bengisu Arslan, alkışlar eşliğinde başarı kütüğüne isimlerini çaktı. Dereceye giren öğrencilere hediyelerini Denizli OSB Başkanı Selim Yaymanoğlu ve Honaz Kaymakamı Vahit Yılmaz takdim etti.
Eğitime destek veren sanayici ve kurumlara plaket verilmesinin ardından, mezun olan öğrenciler Türk bayrağını ve okul flamasını alt sınıflardaki arkadaşlarına devretti. Törenin finalinde ise 228 öğrenci tek tek sahneye çağrılarak mezuniyet belgelerini aldı. Geri sayımın ardından gökyüzüne fırlatılan keplerle birlikte büyük bir coşku yaşanırken, tören canlı müzik performansları ve eğlenceyle son buldu.