Değirmenönüspor Başkanı Ahmet Soyel, transferler konusunda dikkatli olacaklarını ve takıma katkı sağlayacak isimleri kadrolarını dahil edeceklerini söyledi.
Geçen sezon istedikleri hedefe ulaşamadıklarını, yeni sezonda daha iyi olacağını, bunun içinde gerekli çalışmaların yapılacağını belirten Değirmenönüspor Başkanı Ahmet Soyel,” Yeni sezonda daha güçlü bir Değirmenönüspor yaratmak için çalışmalar yapacağız. Dış transferde listemizde bulunan futbolcular ile görüşmelerimiz olacak ve takıma katkı sağlayacak isimleri kadromuza dahil edeceğiz. Şuan beklemedeyiz ve en kısa zamanda düğmeye basacağız. Geçen sezon yaşadığımız sıkıntıları yeni sezonda yaşamamak için gerekli tedbirlerimizi alacağız. Daha güçlü olmak içinde ne gerekiyorsa yapacağız. Her şeyin bir zamanı var ve bizde o zamanı bekliyoruz. Taraftarlarımızda transferler konusunda biraz sabırlı olsunlar. Taraftarlarımızın yüzünü güldürecek transferler yapacağız. Gelecek hafta içinde yönetim kurulumuz yapacağı toplantı sonrasında startı vererek iç ve dış transfer çalışmalarını başlayacağız” dedi.