İzmir

Çağatay Güç: CHP, AK Parti'nin atadığı genel müdür tarafından ele geçirildi

CHP İzmir İl Başkanlığı görevinden alınan Çağatay Güç, gece saatlerinde CHP İzmir İl Başkanlığına atanan Utku Gümrükçü'nün il binasına kapıları kırarak girdiğini belirterek, "Seçilmiş başkan olarak görevdeyiz. Bize kumpas kuruldu, Özgür Özel ile sokaklarda mücadeleye devam edeceğiz" dedi.

MANŞET İZ- CHP İzmir İl Başkanlığı binasında yaşanan polisli ve barikatlı devir teslim krizinin ardından, görevden alınan İl Başkanı Çağatay Güç açıklamada bulundu. Gece saat 22.00 sıralarında yaklaşık 30 kişilik bir grubun il binasının kapılarını kırarak içeri girdiğini söyleyen Güç, yaşananları "AK Parti kumpası" olarak nitelendirdi. Mahkeme kararıyla göreve dönen Kemal Kılıçdaroğlu yönetimini hedef alan Güç, kendisinin hala "seçilmiş başkan" olduğunu vurguladı ve meşru liderlerinin Özgür Özel olduğunu ilan ederek mücadeleyi sokaklara taşıyacaklarını açıkladı.

''GECE YARISI KAPILARI KIRARAK İÇERİ GİRDİLER''

İl binasında yaşanan arbedenin perde arkasını anlatan Çağatay Güç, baskının kadın ve gençlik kolları üyelerinin az olduğu bir saatte planlı yapıldığını öne sürdü. Güç, şu ifadeleri kullandı:

''Seçilmiş il başkanı olarak görevimize devam ediyoruz.

Gece saat 22.00 sıralarında yaklaşık 30 kişilik bir grup kapıları kırarak içeri girdi. Genel merkezde yaptıklarını il binasında da yaptılar. CHP, AK Parti iktidarının atadığı bir genel müdür tarafından ele geçirilmiş durumda.

Biz sürecin bu şekilde ilerlemesini istemiyorduk. Kendilerine güveniyorlarsa kurultay yapsınlar dedik, ancak bunu yapmıyorlar. Aslında halkta hiçbir karşılığı olmayan küçük bir kitleden bahsediyoruz.

Biz, hukukun üstün olduğu ve adaletin tecelli ettiği Türkiye Cumhuriyeti’nde yaşamak isteyen, vatanını ve ülkesini seven insanlarız. Maalesef bu kişiler il binasına toplanarak geldi ve kapıları kırıp içeri girdi. Kadınlarımız ve genç arkadaşlarımız buradaydı. Arkadaşlarımızın sayısının az olduğu gece saatlerinde binaya girdiler.

CHP’nin gerçek temsilcileri olarak bizim binalara ihtiyacımız yok. Biz sokaklardayız. Sokaklar bizimdir. Sokaklarda mücadele etmeye devam edeceğiz. AK Parti’nin kurduğu bu kumpasın ve partililerimizin de kullanıldığı bu sürecin sonunu getireceğiz.

Ülkesini seven, vatansever ve gençlerin geleceğe dair umudu olan Genel Başkanımız Özgür Özel ile birlikte ülkemizi çok daha ferah, huzurlu ve yaşanabilir bir ülke haline getireceğiz.

Bu sürecin buraya geleceğini öngörüyorduk. Türkiye’nin dört bir yanında halkımızdan destek aldığımızı, sokaklarda olacağımızı, sokakta ve meydanlarda mücadelemizi sürdüreceğimizi bir kez daha ilan ediyoruz.

Sokaklar bizimledir, halk bizimledir, millet bizimledir. İktidar yakındır.''