Aydın’da 18 yıl önce kaybolan Naciye A.’ya ilişkin dosya yeniden açıldı. Aydın’dan İzmir’e uzanan cinayet dosyasında polis ekiplerinin yürüttüğü kapsamlı soruşturması sonucunda olayın “planlı cinayet olduğu” belirlendi ve yedi şüpheli yakalandı.
Aydın’ın Koçarlı ilçesinde 2008 yılında kayıp olarak aranan Naciye A.’ya ilişkin dosya, yıllar sonra yeniden ele alındı.
İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, polis ekiplerinin yürüttüğü detaylı çalışmalar sonucunda olayın planlı bir cinayet olduğunun tespit edildiği bildirildi.
Bakanlık tarafından sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, kayıp dosyasının yeniden incelendiği ve elde edilen yeni bulgular doğrultusunda soruşturmanın derinleştirildiği belirtildi. Yürütülen çalışmalar kapsamında yıllardır çözülemeyen olayın aydınlatıldığı ifade edildi.
KARABAĞLAR’DA ÖLDÜRÜLDÜ, TORBALI’YA BIRAKILDI
Açıklamaya göre, Naciye A.’nın 12 Temmuz 2008 tarihinde Aydın’ın Koçarlı ilçesinde kayıp olarak arandığı belirlendi.
Soruşturma sürecinde elde edilen bilgiler doğrultusunda, Naciye A.’nın aynı yıl İzmir’in Karabağlar ilçesinde öldürüldüğü ve cesedinin Torbalı ilçesine bırakıldığı değerlendirildi.
ÜÇ İLDE EŞ ZAMANLI OPERASYON
İzmir merkezli İstanbul ve Aydın’da eş zamanlı olarak düzenlenen operasyonlarda yedi şüpheli gözaltına alındı.
Bakanlık tarafından yapılan açıklamada “Torbalı Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde; İzmir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Kayıp Şahıslar Büro Amirliği, Suç Analiz Büro Amirliği, Aydın İl Emniyet Müdürlüğü ve İstihbarat birimlerinin desteğiyle yürütülen kapsamlı çalışmalarda olayla bağlantılı olan şüphelilerin tespit edilmesi üzerine; Teknik ve fiziki takip, iletişimin tespiti çalışmaları, saha araştırmaları ve elde edilen delillerin değerlendirilmesi sonucunda İzmir merkezli İstanbul ve Aydın’da eş zamanlı olarak düzenlenen operasyonlarda yedi şüpheli yakalandı” denildi.



