Aydın genelinde düzenlenen geleneksel aşure ikramı etkinliğinde, binlerce Aydınlı bir araya geldi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, etkinlik vesilesiyle yayımladığı mesajda Muharrem ayının tüm insanlığa bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.
Paylaşma ruhunun önemine dikkat çeken Başkan Özlem Çerçioğlu, Aydın’da bu köklü geleneği sürdürmekten mutluluk duyduklarını ifade etti. Çerçioğlu, Muharrem ayının birleştirici gücüne vurgu yaparak, toplumsal dayanışmanın ve kardeşliğin bu özel günlerde daha da pekiştiğini belirtti.
Kent meydanlarında kurulan ikram noktalarında aşurelerini alan vatandaşlar, uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Geleneğin yaşatılmasının kültürel miras açısından önemini belirten Aydınlılar, her yıl düzenlenen bu anlamlı etkinlik ve paylaşımları için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na ve belediye ekiplerine teşekkür etti.