Spor

Altay’da sözleşme feshi: Emre Tangeldi siyah-beyazlı kulüpten ayrıldı

Nesine 3. Lig ekiplerinden Altay'da altyapıdan yetişen Emre Tangeldi, alacaklarının ödenmemesi gerekçesiyle kulübe gönderdiği ihtarnamenin ardından sözleşmesini tek taraflı feshetti. Sosyal medya hesabı üzerinden yazılı bir veda mesajı yayımlayan genç oyuncu, 7 yıldır formasını giydiği siyah-beyazlı kulüple olan bağını kopardığını duyurdu.

Nesine 3. Lig'de mücadele eden İzmir temsilcisi Altay'da yaprak dökümü sürüyor. Siyah-beyazlı kulübün altyapı sisteminden yetişen ve bir süredir mali hak edişleri ödenmediği gerekçesiyle kulübe hukuki ihtarname gönderen genç futbolcu Emre Tangeldi, sözleşmesini tek taraflı feshederek takımdan ayrıldığını ilan etti.

İhtarname Sonrası Ayrılık Kararı

Altay'da mali krizlerin gölgesinde geçen süreç, bir ayrılığı daha beraberinde getirdi. Geçtiğimiz günlerde ödenmeyen alacaklarının tahsili amacıyla siyah-beyazlı yönetime ihtarname çeken Emre Tangeldi, yasal sürenin dolmasının ardından sözleşmesini feshetme kararı aldı. Genç oyuncunun sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı yazılı açıklamayla 7 yıllık Altay kariyeri resmen sona ermiş oldu.

"Büyük Altay Taraftarına Teşekkür Ederim"

Yayımladığı veda mesajında kulüp çalışanlarına, teknik ekibe ve taraftarlara teşekkür eden Emre Tangeldi, şu ifadeleri kullandı:

"Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak. Bu süreç boyunca her koşulda yanımızda olan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Büyük Altay taraftarına ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum."